1 клас
Тема: Звірі
Мета: ознайомити дітей з основними істотними ознаками звірів збагатити новими відомастями про живлення звірів виховувати любов до рідного краю
Хід роботи
I Організаційний момент
Я всміхаюсь сонечку - здрастуй золоте!
Я всміхаюсь квіточці - хай вона цвіте!
Гостяям усміхаюсь - зичу їм тепла!
А тепер зручно сідаймо
і урок наш починаймо!
II Актуалізація опорних знань учнів
-До якої природи належать тварини ?
-Що потрібно тваринам для життя ?
-Назвіть їх істотні ознаки:
комахи:голова, тулуб, черевце, 6 ніг.
птахи:голова,тулуб,крила,тіло покрите пір'ям.
риби:голова, тулуб, тіло покрите лускою.
III Повідомлення теми і мети уроку.
Розгадайте кросворд і ви дізнаєтесь про те,яку групу тварин ми будемо вивчати на уроці
1. Любить солодощі примат -
Це людини молодший брат.
Від бананів до безе
Обожнює ...
(Шимпанзе)
2. По полю гасає, овечок хапає.
(Вовк)
3. Ласує малиною і медом бджолиним.
(Ведміть)
4. У кішки китиці на вухах ,
Щоб звуки всі уважно слухать
Ти не скажеш кішці ,,Брись''
Обережно, бо це - ...
(Рись)
5. Червонясту шубку має ,
По гілочках вона стрибає .
Хоч мала вона на зріст,
Та великий має хвіст.
Як намисто,оченята...
Хто це? Спробуй відгадати!
(Білка)
-Тема нашого уроку : ,,Звірі''
IV.Вивченя нового матеріалу.
Розгляньте малюнки і назвіть звірів (олень,жираф,лисиця,лев,рись...)
Відгадайте тварину за описом
1.Влітку їсть траву, взимку гілки кущів, кору дерев. Дуже швидко бігає і стрибає. У нього багато ворогів.Це лисиці, вовки, собаки, мисливці. Його порятунок швидкі ноги. (Заєць)
2.При перестрибувані з гілки на гілку вони долають відстань 15м , хвіст при цьому служить їм за парашут. Харчуються горіхами, жолудями, грибами.(Білка)
3.Нічна тварина. Полює на змій, мишей, жаб, комах. ЇЇ тіло при народжені вкрите шерстю, яка переходить в голки. Наколює на голки лісові яблука, для того, щоб по голках стікав кислий сік на шкіру і відганяв бліх. (Їжак)
4. Ця морська тварина з роду китів. Вона дихає легенями. На голові у неї є отвір. Живиться ця тварина рибою. Дитинчат вигодовує молоком. Спілкується з іншими особами постукуючи зубами і посвистуючи. Легко звикає до людини і може їй допомогти.(Дельфін)
5.Ця тварина живе у воді. Одна з найбільших тварин на землі. Його маса близько 150 тонн. Своїх дитинчат вигодовує молоком.(Кит)
В залежності від того де живуть звірі,ми можемо поділити їх на :
наземні: білки...
підземні: кроти...
водяні:дельфін...
літаючі:кажан...
Робота з підручником.
Робота з таблицею:
Розгляньте будову звіра і назвіть частини його тіла.
Назвіть основні ознаки звірів:
-тіло вкрите шерстю
-малят вигодовують молоком
Але у дельфінів і китів немає шерсті, проте вони вигодовують своїх дитинчат молоком.
Тільки звірі вигодовують своїх дитинчат молоком, тому їх називають ссавцями.
Фізкультхвилинка.
Хто чим живиться?
-Як саме живляться дорослі звірі?
Отже з поміж дорослих звірів є:
рослиноїдні: олень,заєць, жирафа, кінь,
комахоїдні: їжак.
хижі: лисиця, вовк, тигр, лев, рись.
всеїдні: білки, ведмеді, кабани.
-Ці звірі змушені самі добувати їжу і тому ми можемо віднести їх до:
Гра ,,Загубилась тваринка''
Загубили ці малята
Свою маму, свого тата
Де живуть вони не знають
І сидять тепер ридають.
Ви тваринам підкажіть
У дім рідний відведіть.
Робота на карточках
Гра ,, Дорослі і діти''
Робота з підручником
Гра ,,Який звір?''
клишоногий ... ведмідь
косий ... заєць
сірий ... вовк
рогатий ... олень
V Підсумок уроку.
Рефлексія
-Звірям взимку живеться важко.
-Пригадайте, що ви дізналися на уроці про звірів і підгодуйте їжачка яблучками .
Немає коментарів:
Дописати коментар