1 клас
Тема: Алфавіт. Звуки мовлення. Алфавітні назви букв. Закріплення вміння писати букви
алфавіту.
Мета: ознайомити учнів з алфавітом; повторити назву кожної букви; підсумувати навички
учнів з письма набуті протягом року; розвивати вміння розрізняти букви і звуки; вихо-
вувати охайність.
Хід роботи
I Організаційний момент.
Продзвенів дзвінок.
Почнемо урок
Зараз сядуть лиш дівчата,
А за ними і хлоп`ята.
Щоб урок пройшов не марно,
Треба сісти рівно, гарно.
Девіз уроку:
Душу і серце в роботу вклади,
Кожну хвилину в труді бережи.
II Актуалізація опорних знань
1.Акровірш.
А-з неї діти починають
Буквар читати з ранніх літ.
Екзамен перший свій складають,
Тож треба знань її як слід
Коли вже вивчена вона,
Авжеж прислужиться сповна
-Складіть слово з перших букв кожного рядка.
-Що таке абетка?
Абетка-це певний порядок розміщення букв у писемності будь-якого народу.
2. Гра" Розсипанка "
- Утворіть з розсипаних букв слова, яким би ми могли по іншому назвати абетку.
III Оголошення теми і мети уроку.
Сьогодні ми здійснимо подорож у місто Алфавіт.
IV Вивчення нового матеріалу.
1. Робота над загадкою.
-Відгадайте загадку і скажіть як звуть жителів нашого прекрасного міста.
-Коли хочеш ти читати,
То мене повинен знати.
А коли мене не знаєш,
То нічого не вгадаєш.
(Буква)
-Букв в алфавіті є 33.
-Яка перша буква відкриває двері в місто Алфавіт?
-Широко ротик відкривай букву А ти проспівай.
Пісенька про букву А
А-а-а, а яєчка два
Знесла курочка чорненька,
Знайшла дівчинка маленька,
А-а-а, а яєчка два.
-Який звук позначає буква ,,а"?
-Скільки є голосних звуків?
-Скільки є голосних букв?
3.Робота в зошиті:
-Каліграфічна хвилинка.
-Запишіть голосні звуки .
4. Словниковий диктант.
4. Словниковий диктант.
-Доберіть слова з звуком [a] і запишіть;
[o](молоко, коло) [і] (ліс) , [и] (син, лин)
[y](дуб,вуж).
5. Гра,,Мікрофон"
-Яка буква живе по сусідству з буквою ,,а"?
-Доберіть слова з буквою ,,бе"
-Складіть звукову модель до поданих слів (робота в групах)
-Який звук позначає буква ,,бе" в слові білка?
-Який звук позначає буква ,,бе" в слові бобер?
-Який звук позначає буква ,,бе" в слові бобер?
-Як поділяються приголосні звуки?
-Який приголосний звук є завжди м`яким?
-Яка буква не позначає звука?
6. Робота над прислів`ям.
Послухайте прислів`я і скажіть, про що в ньому йдеться.
Слово-вітер, письмо-грунт.
-Вітер-це буква чи звук?
-З чим порівнюють букви?
7. Робота в зошиті.
Списування.
7. Робота в зошиті.
Списування.
-Запишіть прислів`я в зошит.
8. Читання алфавіту за таблицею.
-З чого складаються слова?
-Назвіть алфавітні назви букв.
9. Робота в зошиті з друкованою основою.
-Запишіть поруч каліграфічно букви алфавіту.
10. Гра ,,Добери слова"
Перед вами лежить друкована літера. Візьміть кольорові олівці і напишіть на аркуші
паперу писану літеру.
-Доберіть слова, в яких би ця літера стояла на початку слова, посередині слова, або в кінці
слова і запишіть на цьому аркуші.
-Прочитайте записані слова.
-Прочитайте записані слова.
V. Підсумок уроку.
-Скільки букв є в алфавіті?
-Скільки є голосних букв?
-Як розміщені букви в алфавіті?
Немає коментарів:
Дописати коментар