Письмо
1 клас
Тема: звук[ф] , позначення його буквою (,,еф'') Читання слів. Опрацювання вірша І. Макоти і тексту ,,Телефон'' Складання правил розмови по телефону.
Мета: ознайомити учнів з новою буквою ,,еф'' та її звуковим значенням:відпрацювати з учнями артикуляцію звука [ф] ; вдосконалювати навички звуко-буквенного аналаізу слів; розвивати читацькі навички та зв'язне мовлення учнів ; активізувати пізнавальну діяльність дітей.
Хід уроку
I Організаційний момент.
Нумо, діти, підведіться .
Один, одному всміхніться
Чули вже дзвенів дзвінок ,
Починається урок.
II Повторення і закріплення вивченого матеріалу.
1, Робота над скоромовкою.
-Ми кущі,
Золоті у нас плащі,
Золоті у нас плащі
На дощі.
2, Назвіть слова з буквою ,,ща''
-Звуко-буквенний аналіз слів : кущ, плащ, дощ.
-Які звуки позначає буква ,,ща'' ?
3, Гра ,,Буква загубилась''
-Вставте пропущені букви .
Ні...ка, ...ічки, хру..., рі...ка, бор...ик,..
III Вивчення нового матеріалу.
1, Прослухайте вірш і скажіть, який звукнайчастіше в ньому повторюється?
Фіолетовий фламастер
Фарбувати квіти майстер.
Фіолетові фіалки
Фарбував він для Наталки.
2, Гра ,,Навпаки''
Фа-фа-фа-аф-аф-аф
фо-фо-фо-оф-оф-оф
фи-фи-фи-иф-иф-иф
3, Артикуляційна вправа ,,Ехо''
Робота фотографа-фа-фа-фа
Стрункий жираф-аф-аф-аф
Веселий дельфін-фін-фін-фін
Дзвонить телефон-фон-фон-фон
4, Гра ,,Впіймай звук [ф]''
Вітер, форма, шарф, вікно, фільм, віз, фонтан, морозиво, година, форма, носоріг, футбол.
5, Гра ,,Мозговий штурм''
-Доберіть слово з новим звуком.
6, Розгляньте зображення предметів і назвіть місце знаходження звука [ф] ,[ф'] у назвах предметів.
фіалка портфель
ферма шарф
телефон форма
7, Ознайомлення з літературою ,,еф''
-На що схожа літера ,,еф''? (на ключик, на ножниці, на фонтан)
8, Друкування літери ,,еф'' в зошиті з друкованою основою.
9, Фізкультхвилинка
10, Робота з таблицею
-Співставте звукову модель та малюнок.
11, Робота з букварем
1)Читання слів у стовпчиках вчителем.
2)Читання слів учнями:
-буксиром
-вибіркове читання .
3)Звуко-буквенний аналіз слів (фіалка, фрукти)
Які звуки позначає буква ,,еф''?
12. Опрацювання вірша Івана Макоти.
1)Читання вірша вчителем.
Словничок: феєрверк, фонтан, факел.
2)Вправа ,,Бджілки"
3)Вибіркове читання.
-Прочитайте трискладові слова з буквою ,,еф''.
-Прочитайте чотирискладові слова з буквою ,,еф".
12, Опрацювання тексту ,,Телефон''
1) Читання тексту вчителем.
2)Опрацювання тексту
-Для чого служить телефон?
- Як у давні часи люди передавали інформацію?
3) вправа"Бджілки"
13.Складання правил розмови по телефону.
-Привітайся і назви своє ім"я.
-Говори чітко і коротко
-Телефонуй у зручний для співрозмовника час.
VI Підсумок уроку
-З якою буквою ми познайомилися?
-Який звук вона позначає?
Немає коментарів:
Дописати коментар